Three powerful words

Assalamualaikum and hey guys! As you know,ramai "lelaki" kat twitter sekarang ni suka tweet jiwang,faham perasaan perempuan,and so on.Here I got an example " @lelakijambumalaya : Perempuan ni sebenarnya manja,sebab tu dia suka merajuk,comel je" .Hmmm whatever dude,you're the trying so hard guy.You're trying so hard just to impress girl with your "memahami hati wanita" things.Can you guys stop it?.Then aku dapat reply,"Hak tweet hak saya and internet mak bapak saya yang bayar"...Okay terkena aku tapi kalau aku tunjuk dekat parent kau tweet kau macam tu? Emmmmm... Disebabkan ramai lelaki macam ni sekarang,pelbagai ayat jiwang dikeluarkan.....contohnya macam tajuk utama kita hari ni...Three powerful words . Mamat sweet ni pun tweet la " I Love You" ........ boleh diterima tak ? Emmm terserah la.Ming nak cakap kat sini bahawa kenyataan dia tu salah salah lagi dipersalahkan!!! Yelah,powerful sangat ke ? Pernah tak korang nak beli barang then cakap "I Love You" kat peniaga tu ? Takde kan? Hmmmm Ultraman pun tak cakap macam tu nak lawan raksasa.Dia akan cakap three words yang lain..."Rasakan Kuasa Ini!!!"...see? Tak semestinya I love you je kan ? Hmmmm ni list three powerful words yang lain

Three powerful words -
  1. "Nah duit belanja" - parent
  2. "Today aku belanja! " - kawan dapat bonus
  3. "Gaji abang naik" - suami mithali
  4. "Simpan baki tu" - pembeli murah hati
  5. "Nah phone baru" - parent/adik-beradik
Emmm,okay tu je yang ming tahu.Heeee,kalau ada lagi tolong cakap eh? hehehe bye.Assalamualaikum and 
rock it guys!

U MAD BRO?


No comments:

Post a Comment